Am vrut eu sa returnez proaspatul achizitionat fier de calcat, cu intentia de a lua altul, (mai scump). Reclama la retur in 31 de zile mare cat usa, dar vanzatorul imi spune: - Nu se poate - De ce? L-am luat de 8 zile, este intact, uite factura, bon .... - Nu se incadreaza in regulamentul de returnare. - ? Scotoceste omu' prin hartii si-mi arata trimfator o pagina listata: - Uitati. Nu se poate returna, pentru ca se incadreaza la categoria "Produse pentru ingrijire si igiena" - Fierul de calcat?! - Da. Ca mai scrie aici si de aparate cu abur... Asta ma face curios si lecturez mai cu atentie acel regulament, bine ascuns de DOMO si asta pe buna dreptate, pentru ca iata ce nu se poate returna: CD-uri, DVD-uri, aspiratoare, frigidere, hote, plite, cuptoare, aragaze, combine frigorifice, expresoare, filtre, storcatoare, congelatoare, chiuvete, baterii chiuvete, casti, echipamente de tiparire, aer conditionat fix sau mobil ... Cum peste tot mai apare si sintagma "etc", marturisesc vanzatorului ca nu stiu de la ce poate proveni abrevierea "e" dat "t" vine sigur de la televizoare, iar "c" de la calculatoare, ca sa stergem tot. Ajung la concluzia ca singurele produse care se pot returna sunt motocoasele, hidrofoarele si deltaplanele. Dar acestea nu le-am gasit in magazinele DOMO. Succes la cumparaturi!
_________________ Hope for the best, expect the worst.
|